Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2016 15:15 - Едуард Сноудън
Автор: dennis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 07.12.2016 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво по-голямо доказателство за това, че човек може да е щастлив единствено тогава, когато е в мир със себе си, с другите и с божествената си същност! ********************************************************************************************************************************************************** "Когато напуснах Хавай, аз изгубих всичко. А имах сигурен живот, жена до себе си, семейно бъдеще... и аз загубих този живот, но... спечелих нов живот и съм невероятно щастлив... и си мисля, че най-голямата свобода която получих се дължи на факта, че вече не се налага да се безпокоя за това, какво ще се случи със света утре, защото съм щастлив от това което правя днес." Едуард Сноудън във филма „Сноудън“ (2016) на Оливър Стоун



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dennis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266923
Постинги: 98
Коментари: 137
Гласове: 5225