Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 20:27 - Завърна се! :)
Автор: dennis Категория: Други   
Прочетен: 2074 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 20.03.2011 00:17


http://caribiana.blogspot.com/

Явно понякога стават и Чудеса!!!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :) зарадва ме!
17.03.2011 21:02
липсваше ми това момиченце
цитирай
2. evelin - Да ме намериш можеш само ти...
19.03.2011 14:51
Понякога се лутам дълго в себе си.
(А аз съм омагьосана гора.)
Загубвам си следите по пътеките
и трябва много дълго да вървя
докато стигна хребета на хълма,
зад който изгревът се буди вместо мен.
От който като семенце покълвам
сама във собственото си сърце.
Понякога във себе си изригвам
и сигурно приличам на звезда.
Понякога съм тих, прозрачен извор
и съм дълбока колкото сълза.
(В която би могъл да се удавиш,
ако понечиш да я прекосиш.)
А ти заплиташ някога дъха ми.
Или разплиташ моите мечти.
И всичко е объркано до лудост.
А всъщност, толкова е ясно...
Когато дълго в себе си се лутам
аз просто се изгубвам в обичта си.
цитирай
3. dennis - Случайни спомени от едно бъдеще...
20.03.2011 00:14
Тя вече няма нищо за забравяне.
Не помни обичи, не помни и тъги.
Тя няма денонощия, а само залези.
И не признава думите. А ги мълчи.
Във гардероба и е пълно с приказки.
Не ги сънува. Просто ги живее.
Светът в очите и полека се разлиства.
Светът от векове е влюбен в нея.

А тя сама пресича звездопадите.
(И мислите ти тайничко пресича.)
Прилича малко на една Шехерезада,
дошла да те научи на обичане;
дошла от древно предсказание,
да сбъдне твоите най-нежни нужди...
И ти заспиваш, стоплен, в скута и,
и ти не искаш никога да се събуждаш...

А после, след безброй безвремия,
навярно ще я помниш. Много тихо.
Като сънуване. Като докосване. Като доверие.
Като усещане, заключено във стихове.

28.07.2010

Caribiana
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dennis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 268283
Постинги: 98
Коментари: 137
Гласове: 5228